آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟ | آیا می‌شود با همستر کامبت درآمد کسب کرد؟ | چطور سکه‌ها را به ریال تبدیل کنیم؟

آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟ | آیا می‌شود با همستر کامبت درآمد کسب کرد؟ | چطور سکه‌ها را به ریال تبدیل کنیم؟
سؤال بسیاری از کاربران این است که همستر کمبات کی لیست می‌شود؟ طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.
کد خبر: ۲۳۱۴۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

همستر کامبت چه زمانی عرضه می‌شود؟

تاریخ رسمی‌ای برای عرضه‌ی توکن همستر کمبت وجود ندارد، اما طبق برخی شایعات این پروژه احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) در صرافی‌های متمرکز لیست خواهد شد.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت همستر کامبت تا زمانی که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود به‌هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و توسعه‌دهندگان بازی نیز فقط می‌توانند قیمت اولیه‌ی آن را تعیین کنند و پس از عرضه، میزان خرید و فروش‌ها و شرایط بازار، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده‌ی قیمت Hamster Kombat خواهد بود.

آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد؟

فقط در صورتی می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد که به‌صورت رسمی در صرافی‌هایی مثل بایننس، کوکوین و ... لیست شود و سکه‌های داخل این بازی فعلاً هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا هنوز در صرافی‌ها عرضه نشده است.

آیا بازی همستر کامبت رایگان است؟

بازی همستر کامبت کاملاً رایگان است و حتی برای خرید برخی اقلام ارتقادهنده‌ی درون بازی نیازی به پرداخت پول واقعی ندارید و این کار با پرداخت سکه‌های مجازی درون بازی انجام می‌شود.

آیا می‌توانم با همستر کامبت درآمد کسب کنم؟

در حال‌ حاضر امکان کسب سکه‌های مجازی در بازی همستر کامبت وجود دارد، اما تا زمانی که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، نمی‌توان سکه‌های مجازی داخلی آن را به پول واقعی تبدیل کرد.

آیا همستر کامبت ایمن است؟

از آنجا که همستر کامبت بر بستر تلگرام راه‌اندازی شده است و به‌عنوان ربات تلگرامی تأیید‌شده فعالیت دارد و همچنین هیچ اطلاعات خاصی از کاربر دریافت نمی‌کند، می‌توان آن را امن در نظر گرفت.

tags # رمزارز
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون